Dlaczego zaczęłam pisać bloga?

Elo ;3

W tej notce chciałabym  wyjaśnić wam powód tego, iż zaczęłam pisać bloga.
Moim wzorcem od którego się uczę jest Mój Świat LPS. To jest "duża" bloggerka i założyłam bloga żeby jej chociaż trochę dorównać popularnością.
Jednak kiedy napisałam notkę o tym ,,Jak zbierać LPS'' uśwaidomiłam sobie, że jest to moja pasja i nie ważne, że będę miała 1 czytelnika, chcę to robić.

Każdy robi coś co uwielbia. Moją nietypową pasją jest pianie bloggów. I każdy może to robić lepiej ode mnie.
Dlatego każdy co to czyta niech weźmie sobie moje słowa do serca i zacznie robić coś w swoim życiu co mogłoby go zmienić na lepsze. 

Pozdrawiam ;333

~Moje życie LPS

Komentarze

  1. Moją motywacją, wzorcem i idolem jest iga2000 (SuzanaGinger). To dzięki niej teraz czytasz ten komentarz xD Przygodę z blogiem zaczęłam dzięki niej i w ogóle zawdzięczam jej większość tego, co teraz posiadam.
    Pięknie to ujęłaś ''Dlatego każdy co to czyta niech weźmie sobie moje słowa do serca i zacznie robić coś w swoim życiu co mogłoby go zmienić na lepsze.''. W 100% się z Tobą zgadzam.
    Bo w końcu... LPS to nie tylko pasja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty