Jak czyścić nasze LPS?

Elo ;3

Dzisiaj powiem wam jak wyczyścić nasze LPS z brudu tak, żeby nie zmyła im się farba.
(Przy LPS z niewymodelowanymi oczami może być różnie).

Więc nie przedłużajmy, i zaczynajmy! ;D


1. Przygotuj dwie miseczki.
2. Wlej do jednej z nich wodę z mydłem, o do drugiej - zwykłą wodę.
3. Weź LPS którego chcesz umyć, i szoruj go dokładnie w miseczce z wodą z mydłem.
4. Kiedy skończyłaś(eś) go szorować, wypłucz go dokładnie z mydła w drugiej z miseczek.
5. Teraz odstaw go do wyschnięcia.


Po wyschnięciu twojej figurki przygotuj:
1. Zmywacz do paznokci.
2. Patyczek do uszu.

Co zrobić?
1. Odkręć zakrętkę od zmywacza i wlej tam go trochę x3
2. Zamocz patyczek w zakrętce ze zmywaczem i powoli myj nim swojego LPS w miejscach których nie zmyła woda. (Nie które miejsca mogą wymagać dociśnięcia).

Po zabiegu z patyczkiem nasz Pet Shop będzie wyglądał o wiele lepiej niż wcześniej.

Ostatnie zadanie to domalowywanie zdartych części LPS. (Oczywiście nie zdartych przez zabieg XD).
Potrzebne nam będą:
1. Bardzo cieniutki pędzelek
2. Farbka w kolorze naszej zdartej części.

I wiadomo. Delikatnie malujemy zdarte części, itd.

To by było na tyle w tej notce. ;D

Mam nadzieję, że wam się spodobało i wam pomogłam w udręce brudnych Pet Shopów.

Pozdrawiam ;333

~Moje życie LPS
 

Komentarze

Popularne posty